Nehnuteľnosti v digitálnej podobe budujú dôveru predaja

16. augusta 2021
0 Comments
Nehnuteľnosti v digitálnej podobe budujú dôveru predaja

Povedomie medzi klientami si každý realitný partner buduje sám pre seba. Viac a viac sa na realitnom trhu používajú digitálne prezentácie nehnuteľností, ktoré zvyšujú dôveru predaja. Ako si z nich máme vybrať nám prezradí manažér SaleA, Daniel Gallik.  

Ako by si mal realitný partner vytvárať povedomie o sebe alebo o realitnej kancelárií?

Za dobrým menom nestačia len slová, ale aj činy, takže maklér musí kvalitne ovládať problematiku, resp. svoju prácu. Musí byť profík. Dnes je už iná doba ako bola pred 5-10 rokmi a aj v SaleA sme sa tomu prispôsobili. Budujeme meno každého jedného makléra v meste, v ktorom obchoduje, formou sociálnych sietí, čiže Facebook, Instagram, YouTube. Takéto odprezentovanie nám zabezpečuje marketingová agentúra UNIQteam. V dnešnej dobe je menej nehnuteľností na predaj a našim cieľom je, aby sa predávajúci obracali práve na našich realitných partnerov. Tým pádom, my už nemusíme vyhľadávať nehnuteľnosti, ale ľudia nás začnú oslovovať sami. Povedomie cez sociálne siete prináša aj viac odporúčaní.

Prečo využívať inovatívne technológie pri inzerátoch?

Našim cieľom je, aby každý inzerát bol spracovaný v digitálnej podobe. To je video obhliadka, virtuálna prehliadka alebo virtuálny homestaging. Majitelia nehnuteľností to oceňujú pretože potencionálni kupujúci idú do kúpy s väčšou istotou. Keď klient vidí takto spracovaný inzerát, vie do čoho ide. Šetríme čas tým, že sa vyhýbame zbytočným obhliadkam a na druhú stranu je to vizitka samotného realitného partnera. Keď inzerát vidí budúci predávajúci a zapáči sa mu celková prezentácia aj on si povie, že takýmto spôsobom by chcel predávať svoju nehnuteľnosť. Keď chcem niečo predať, nemôžem to zatajovať a chcem byť čo najviditeľnejší cez rôzne kanály. Niekedy dobre spracovaný inzerát dokáže zaručiť, že majiteľ dostane za nehnuteľnosť viacej peňazí.

Akú digitálnu technológiu by si odporučil pri predaji pozemku?

Samozrejme dron. Ale záleží od typu pozemku. Pri stavebných pozemkoch by som odporučil vytvoriť projekt exteriérových vizualizácií domu a k nemu virtuálny homestaging, interiéru. Pretože ľuďom väčšinou chýba predstavivosť, nájdu pozemok, no nevedia si tam predstaviť nejaký dom. My im pomôžeme a digitálneho spracujeme inzerát, čím zvyšujeme predaj.

Keď mám na predaj dom, ktorý je zanedbaný, oplatí sa mi robiť 3D vizualizácia?

Určite áno. Kupujúci si dohodne obhliadku s tým, že je oboznámený ako nehnuteľnosť vyzerá. Mne sa veľakrát stalo, že som mal na inzeráte iba fotky, dokonca predávajúci ani fotky zverejniť nechcel. Nedá sa kúpiť niečo, čo ste ani nevideli. Prišli sme na obhliadku a kupujúci sa hneď vyjadril, že nemá záujem. Čo je teda lepšie? Mať menej záujemcov, ale už vedia do čoho idú alebo takých, čo nehnuteľnosť ani nekúpia. Zamlčovať sa neoplatí. V takomto prípade si vieme pomôcť s digitálnou prezentáciou ako je virtuálny homestaging a ukázať budúci možný stav nehnuteľnosti.